HUISREGELS
Afspraken
Wanneer je een afspraak maakt bij Chique Schoonheidsinstituut ga je akkoord met onze huisregels.
​
Afspraken kunnen via telefoon, mail, in het salon of online gemaakt worden. Je krijgt steeds een bevestiging van je afspraak via mail.
​
Kom steeds tijdig aanwezig te zijn op je afspraak. Ben je toch later? Laat het ons weten. Als je later bent en de volledige behandeling kan niet kwalitatief volledig uitgeoefend worden, wordt deze afspraak naar een ander tijdstip verplaatst.
​
​
​
​
Wanneer de afspraak niet kan doorgaan, laat je dit 24 uur van te voren je afspraak weten via mail telefoon of een bericht.
​
​
​
​
Wanneer een allergische reactie voorstelt door producten van Chique Schoonheidsinstituut dient u contact op te nemen zodat ik u huid kan onderzoeken zodat ik dea allergie kan constateren. Indien er een allergische reactie van één van de producten is dient je een klanten allergie formulier in te vullen en te ondertekenen. Zonder dit kunnen wij het product niet terugsturen naar de leverancier.
​
​
​
​
Cadeaubonnen zijn 6 maand geldig.
​
Wanneer je gebruik wilt maken van een cadeaubon moet deze aanwezig zijn op de afspraak, vergeet u deze? dan het normale tarief in rekening gebracht worden.
​
Verloren cadeaubonnen kunnen niet worden vergoed.
​
Cadeaubon kan je niet inwisselen in contact geld.
​
​
​
​
​
Als je een online bestelling plaatst kan dit verstuurd worden via Bpost of afhaling in het salon "Kraaisteerten 9 2440 Geel".
​
De betaling gebeurd bij verzending steeds met een overschrijving die ik aanvraag via mail, Het pakket wordt verzonden zodra het bedrag is overgemaakt. Wanneer je de bestelling komt afhalen kan je de betaling voltooien via payconiq of contant ter plaatsen.
​
Ik stuur je bestelling maximum na 2 werkdagen op vanaf wij de betaling goed hebben ontvangen.
​
​
​
​
​
Retourneren of ruilen van een product dat je heb aangekocht bij Chique schoonheidsinstituut kan steeds binnen de 10 dagen met overlegging van de aankoopbon. Enkel geldig als het product ongeopend en gebruikt is.
​
​
​
​
​
Ik doe ons best om goede kwaliteit diensten en producten aan te bieden maar het kan voorkomen dat u niet tevreden bent. Wanneer dit is, raden wij u ten zeerste aan dat je dit aan ons laat weten, zodat we tot een oplossing kunnen komen.
​
​
​
​
​
​
​